برای بهبود رتبه صفحه و ارتقا امتیاز آن در جت سئو، کارهای زیر را انجام دهید


کارهای با اهمیت بالا
01
طول عنوان باید شامل کلمات کلیدی، جذاب و بین 35 تا 70 کاراکتر باشد. طول عنوان خود را ویرایش کنید.
02
برای جذب کاربر، متای توضیحات سایت خود را بین ۷۰ تا ۲۰۰ کاراکتر انتخاب کنید.
03
همه تصاویر باید دارای خصوصیت alt باشند و هیچکدام توضیحات تکراری نداشته باشند. همچنین تصاویر باید src داشته باشند. از نظر alt و src تصاویر صفحه سایت را بررسی کنید.
04
از پروتکل ایمن https برای لینک‌های داخلی صفحه سایت خود استفاده کنید.
05
تقسیم‌بندی مطلب به میان‌تیترها و زیر تیترها به کاربر کمک می‌کند تا دید بهتری به محتوا داشته باشد. تعداد تگ‌های Heading صفحه سایت را بین ۲۰ تا ۳۰ تیتر و میان تیتر قرار دهید.
06
وجود تگ‌های Heading تکراری در صفحه ارزش محتوایی آنها را کاهش می‌دهد. تگ‌های Heafding تکراری صفحه سایت خود را اصلاح نمایید.
07
برای افزایش نرخ کلیک لینک‌هایتان و سریع‌تر پیدا شدن سایتتان در نتایج گوگل، برای سایت خود اسکیمای مناسب بگذارید.
08
از پروتکل ایمن https برای المان های داخلی صفحه سایت (مانند عکس ها و دیگر المان ها) استفاده کنید.
09
وجود لینک‌های تکراری در صفحه، اعتبار لینک‌های داخلی سایت و صفحات بااهمیت را کاهش می‌دهد. لینک‌های تکراری صفحه سایت خود را حذف نمایید.
10
نقطه در جملات باید به کلمه قبل از خودش چسبیده باشد و از کلمه بعدی فاصله داشته باشد. در این صفحه، از قانون نقطه‌گذاری دست کم برای یک نقطه به درستی استفاده نشده است.
11
ویرگول در جملات باید به کلمه قبل از خودش چسبیده باشد و از کلمه بعدی فاصله داشته باشد. در این صفحه، وضعیت استفاده از ویرگول دست کم برای یک ویرگول به درستی نیست.
12
در نگارش پارسی، استفاده از کلماتی چون (می‌باشد ,می باشد ,نمی‌باشد ,نمی باشد) مجاز نیست. در این صفحه از این کلمات استفاده شده است. باید از “هست”، “است” و “نیست” به جای آنها استفاده کرد.
13
تعداد کلمات یک جمله نباید از ۲۰ کلمه بیشتر باشد. در این صفحه حداقل یک جمله وجود دارد که تعداد کلماتش بیشتر از 20 تا است. آن را اصلاح نمایید.
14
تعداد کلمات در یک پاراگراف بهتر است بین 60 تا 100 کلمه باشد تا خوانایی و سادگی خود را حفظ نماید. حداقل یک پاراگراف وجود دارد که تعداد کلمات آن بیشتر از ۱۰۰ یا کمتر از ۶۰ کلمه است. آن را اصلاح نمایید.
15
در نگارش فارسی کلماتی مانند “می”، “تر”، “ترین” و “ها” باید از نیم‌فاصله استفاده شود مگر در کلماتی مثل: آنها، کمتر و کمترین که استثنا هستند. بخش‌هایی در محتوا وجود دارد که از نیم‌فاصله به‌درستی استفاده نشده است.
16
تعداد فایل‌های جاوا اسکریپت موجود در صفحه برای موبایل بهینه نیست. بهتر است از حداکثر ۳ اسکریپت در صفحه استفاده شود و حجم آنها نیز زیاد نباشد. اسکریپت‌های موجود در صفحه را بررسی نمایید.
کارهای با اهمیت متوسط
01
تگ کنونیکال آدرس صحیح صفحه را مشخص می‌کند و از بوجود آمدن آدرس‌های تکراری با محتوای یکسان در سایت جلوگیری می‌کند. تگ کنونیکال را برای صفحات سایت خود تعریف نمایید.
02
هدف AMP افزایش سرعت لود صفحات سایت در موبایل است. این کار با استفاده از کدهای AMP HTML انجام می‌شود. برای سایت خود نسخه AMP را فعال نمایید.
03
تگ Hreflang زبان صفحات سایت را برای موتورهای جستجو مشخص می‌کند. برای صفحه سایت خود تگ hreflang را وارد کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد